Veelgestelde vragen (FAQ)
Inklapbare content

1. Hoe lang duurt het voordat ik een advies ontvang?
Wij streven ernaar om binnen 12 uur een persoonlijk wijnadvies te geven nadat u het formulier heeft ingevuld.
Meer informatie:
Wijn Advies op Maat.
2. Kunnen jullie ook adviseren voor speciale gelegenheden?
Zeker! Of het nu gaat om een bruiloft, jubileum of een bedrijfsdiner, wij helpen u graag om de perfecte wijnkeuze te maken.
Voor meer informatie:
U kunt gemakkelijk gebruik maken van het Contact formulier.
3. Hoe werkt het als ik wijnen wil bestellen voor mijn horecazaak?
Voor horecaondernemers bieden wij een exclusief assortiment wijnen, flexibele leveringen en aantrekkelijke voorwaarden. Neem contact op via ons formulier voor meer informatie.
Ga naar Loess voor Horeca.
Loess Wijnen voor horeca: ontdek een exclusief zakelijk aanbod van premium Spaanse wijnen uit Ribera del Duero en Rueda. Perfect voor restaurants en cafés die kwaliteit zoeken. Neem contact op voor maatwerk.
4. Wat zijn de bezorgopties?
We leveren door heel Nederland, doorgaans binnen 2-3 werkdagen. Voor horeca leveren we op maat gemaakte afspraken.
Ga naar Verzendbeleid.
5. Kunnen jullie helpen met een wijnproeverij?
Ja! Wij organiseren regelmatig wijnproeverijen, zowel voor particulieren als voor horeca. Dit is een ideale manier om kennis te maken met ons aanbod.
Meer informatie.
Voor particulieren: Contact formulier.
Voor horeca: Loess voor Horeca.
U kunt ons ook bereiken via: info@loesswijnen.nl
Of via onze socials: Facebook & Instagram
Wij horen graag van u!
6. Zijn er speciale aanbiedingen voor ondernemers?
Jazeker, voor ondernemers bieden wij aantrekkelijke condities. Neem contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek.
Meer informatie:
Loess voor Horeca.
U kunt ons ook bereiken via: info@loesswijnen.nl
Of via onze socials: Facebook & Instagram
Wij horen graag van u!